A Napier Podcast: Intervju med Steffen Hedebrandt - Dreamdata

Indonesia Data Forum Pioneering and Big Data Growth
Post Reply
rabia963

A Napier Podcast: Intervju med Steffen Hedebrandt - Dreamdata

Post by rabia963 »

I denne podcast-episoden intervjuer vi Steffen Hedebrandt, medgründer og Chief Revenue Officer hos Dreamdata, en B2B-inntektsattribusjonsplattform.

Steffen deler sin reise til å være med å grunnlegge Dreamdata, og hvordan plattformen løser problemet med attribusjon og fokuserer på å forstå kundereisen for å støtte multi-touch i B2B-verdenen.

Han deler også hvorfor det er viktig at B2B-markedsførere begynner å digitalisere kundenes atferd i dag, og hvordan de kan komme i gang med attribusjon.

Markedsføring av B2B-teknologi på Apple Podcaster
Markedsføring av B2B-teknologi på Spotify
Markedsføring av B2B-teknologi på napierb2b.com
Utskrift: Intervju med Steffen Hedebrandt – Dreamdata
Mike: Takk for at du lyttet til markedsføring av kjøp telefonnummerliste b2b-teknologi, podcasten fra Napier, hvor du kan finne ut hva som virkelig fungerer innen b2b-markedsføring i dag. Velkommen til den siste episoden av markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier. I dag har jeg Stephen Haider Brandt, som er medgründer og chief Revenue Officer for drømmedata. Velkommen til podcast, Steffen.

Image

Steffen: Tusen takk, Mike. Jeg er glad for å være her.

Mike: Fantastisk. Så kan du bare starte med å fortelle oss litt om deg selv og hvordan karrieren din tar deg til å finne drømmedata?

Steffen: Ja, gjerne. Så helt siden jeg kom ut av universitetet, som nå er mer enn 10 år siden, har jeg jobbet i du kan si digitale b2b-selskaper i roller relatert til vekst, salg, markedsføring osv. Før start.co, founding dream dinner , jobbet jeg i et selskap som heter air team, hvor jeg var markedssjef. Og så gikk vi gjennom denne reisen på omtrent 15, til litt under 100 ansatte og null i annonseforbruk på 200 000 euro i annonseforbruk hver måned. Og det fikk meg virkelig inn i hele denne attribusjonsreisen, som jeg nå er 100 % forpliktet til, for på den tiden solgte vi til skoler og bedrifter, og jeg kommer egentlig fra, som en tankegang hvor som, hvis du driver med markedsføring, gjør du markedsføring for å generere mer inntekt. Og siden flyteamet solgte til skoler og bedrifter, så vi vanligvis at en reise lett ville bli tre, seks eller ni måneder lang. Og det ville være flere interessenter involvert i reisen. Og jeg ønsket desperat å forstå hver gang jeg la inn ytterligere 10.000 euro i maskinen, hva som kom ut på den andre siden. Og jeg må bare innrømme at det var veldig vanskelig å se noe fornuftig med verktøyene jeg hadde tilgjengelig på den tiden. noe som til slutt førte til at jeg sluttet meg til mine to medgründere sist Nola som jeg ble introdusert for fra lokale DC i København, og sa at hei, disse to gutta løser faktisk dette problemet du har. Jeg tror jeg leste bokstavelig talt svarte denne fyren. Jada, jeg tror ikke de kan løse dette problemet. Men jeg er glad for å møte dem. Og det er på en måte sånn jeg møtte mine to medgründere sa drømmedataene.
Post Reply