Tidligere en markedssjef som arbeider med kunder med høy nettoverdi i en superbilvirksomhet som selger Bugatti, Lamborghini og Ferrari; Nesbert har vært ansvarlig for å vokse sosiale medieplattformer til et utrolig nivå med fenomenal oppfølging og engasjement, e-postmarkedsføringskampanjer, arrangementsadministrasjon, skriving av nettstedinnhold og mer.
Nesbert, opprinnelig fra Zimbabwe, snakker to mobiltelefonnummerliste flytende språk (engelsk og shona), og bringer lidenskap og positivitet til rollen, med et skarpt øye for detaljer.

«Jeg elsker digital markedsføring og innholdsskaping. For meg er digital markedsføring avgjørende for suksess for enhver organisasjon, og jeg tror virkelig at alle digitale markedsføringskanaler bør maksimeres”, kommenterte Nesbert.
«Jeg likte å hjelpe mitt forrige selskap med å bygge deres digitale markedsføringstilstedeværelse, som inkluderte å utvikle deres sosiale mediefølger til over 660 000 på tvers av alle plattformer; og jeg kommer til å bruke alt jeg har lært fra andre organisasjoner i rollen min her i Armitage. Jeg er glad for å bli med i Armitage-teamet og jobbe sammen med fenomenale kunder som ABB”.
"Jeg er glad for å ønske Nesbert velkommen til Armitage-teamet" kommenterte Mike Maynard, administrerende direktør i Napier Group . "Med en sterk bakgrunn innen digital markedsføring, styrker Nesbert ytterligere ekspertisen hos Armitage som er tilgjengelig for våre kunder.